Det har vært en koselig og hektisk mnd. Julegaver,julebaking,julevask,hemmligheter og jobb. Men det er kos også.

2 jobbe-dager igjen. Så er det jul. Jeg jobber på lillejulaften,men har fått meg fri på julaften. Heldigvis. Fikk bytte sånn at jeg jobber nyttåraften heller. Like greit for meg. Nyttårsaften er jo bare kvelden. Julaften er jo heeele dagen ;)

Her er litt jule-bilder ;)

Bake-hjelperen min er klar for litt pepperkakebaking.

Søte pepperkakemenn!

Så var det tid for litt pynting og sette sammen pepperkaketreet vårt. Det måtte sambo også være med på ;)

Pyntet tre..

Og pyntet glade pepperkaker - 1 ;)

Fint,men veldig skjeivt pepperkaketre!

Litt jul i ståva!

Og pakkekalenderen er på plass. Hver 3dje dag hver. Til liten og stor!

Lørdag 4 desember var vi på nissefest hos bestevennina mi med familie. Vi ble en del folk. Kosa oss ute med nissegrøt og fakler. Hadde bål,og gikk i fakkeltog til nissen.

Lilleknert fikk endelig fortalt nissen at han ønska seg brannbil til jul. Litt skuffa ble han når han innså at han ikke fikk den med seg den dagen. Men en godtepose gjorde susen også. Så han var kjempe fornøyd ;)

4`de søndagen i advent drog vi ned plastikk-treet fra boden og pynta det. Planen var egentlig å gå ut i skogen og hogge et fint lite selv. Men det ble ikke i år. Så da prøver vi igjen til neste år. Lilleknerten syns treet var kjempe fint han. Så et plastikk-tre duger det også ;)

Ikke lett å ta skikkelige bilder i dårlig lys og av folk som ikke klarer å stå i ro :P

"va det fint julatre meg har lagt mamma?"

I år har jeg faktisk en del julestemmning ;)