Det tok tid. Jeg tror aldri jeg kommer til å bli helt gla i å strikke sokker som er større enn til lilleknert,eller meg selv. Men nå,nå er de endelig ferdig.

Det ble en hel drøss med feil. Men åh,jeg var så lei dem. At jeg ville bare blir ferdig. Og det er bare reste-sokker,som skal brukes hjemme og til arbeid ute :)

Sambo ble fornøyd da. Han syns de var kule. Jeg syns de er helt forferdelige :P

 

Oppskrift: Papirkurvens Tå opp sokker

Garn: Rester fra Labbetuss-garn fra Europris

Str: Stor nok?! Regner med en ca 42/43

Vekt: ?

Neste gang jeg strikker sokker til han. Så får han ikke være med å velge garn,og egentlig vite i det hele tatt at han skal få sokker. Da slipper jeg maset,og jeg kan strikke i det tempoet jeg vil. Og ikke bli lei av sokker. Jeg vil bli gla i å strikke sokker. Samme hva slags str ;)

