Min plan er jo og strikke MINST halvparten av restegarnet mitt før jeg begynner på noe annet. Men tror dere ikke jeg har funnet titalls ting jeg vil strikke da?? Ja,det er jo bare typisk..  Men må være sterk.

Har strikka to par pulsvanter,er ikke helt sikker på hva jeg skal gjøre med de. Enten blir de lodda ut på en basar,eller så får jeg sette igang med strikkebutikken min,som jeg har tenkt på en del :)

Jeg har en plan for rester av restegarnet mitt også. Ja,det går virkelig ann å få rester av det også. ;)

Planen er å strikke søte små luer,tepper og kanskje sokker som skal sendes til prematuravd. Enten i Haugesund (om de trenger der) Eller så blir det til riksen. Kom over denne siden Amanda-prosjektet, og kjente jeg ville bindra litt. Har tenkt på det veldig lenge.

To fluer i en smekk. Jeg blir kvitt mye restegarn,og jeg får hjelpe søte små som trenger litt varme ;)

