Har aldri pynta veldig til påske. Men nå når lilleknerten har lagt litt påskepynt,så må jo det frem. Ellers har man jo påske-eggene. DE må vi jo aldri glemme.

Men så falt jeg litt for noen søte små påskekyllinger.så da måtte jeg bare :)

Oppskrift: Tok utgangspunktet i denne oppskriften fra Drops Design. Så har jeg laget meg en litt egen vri på den.

Garn: Restegarn av hvitt ullteppegarn,svart babyull og okergul NZ lammeull.

Pinner: 2,5   3,5 og 4,5 mm

Vekt: ?

Jeg triksa litt med oppskriften. Laget 3 forskjellige str med 3 forskjellige pinner. Den største av de er strikket med dobbel ullteppegarn. De skulle egentlig ha en hempe til å henges opp med. Men jeg vil heller ha de til bordpynt. Syns de ble riktig så nusselige ;)

Passer godt at Strikkere-Bloggen har påske-utfordring denne uka ;) Du har enda noen dager på deg om du vil være med. Fristen er 12 april.

