Ble en liten påskeferie fra bloggen også. Var ikke helt ment det da. Har bare vært hjemme i hele ferien. Men guri meg for et fantastisk vær!! Har vært ute fra tidlig morgen og til legge tid nesten hver dag. Grilla og kosa oss. Det har vært kjempe hærlig!! :D

Idag er det jobb igjen. Man ser virkelig hvor fort en uke går når man har fri ;)

Litt strikkerier har det jo også vært i påsken da. Så klart ;)

Oppskrift: DROPS blomsterpotteskjuler

Garn: 2 tråder ullteppegarn, 1 tråd lanett.

Pinne: 6mm

Vekt: 47gr

Skulle ha litt gjenbruk og dra denne over en spagettiboks vi ikke bruker lengere. Men så strikka jeg den litt for kort. Da ble det trekk over en plastikk flaske inntil videre ;)

Denne får være med i Utfordringen til Strikkere

Så driver jeg jo å strikker til premature og syke barn ved Haugesund sjukehus. Har opprettet en side på Facebook  om du også har lyst å være med å bidra :) Er helt overrasket over så mange medlemmer på så kort tid. Utrolig stas!

Så jeg har strikket et lite sett i nyfødt str i påsken. Regner med det blir garn til et par sokker også :)

Oppskrift: Jakken – Enkel babysett fra The Yarn Blogg   (det er en liten feil i oppskriften,men det er sagt ifra om,og hun skulle fikse)

                         Luen – Topplue med tupp fra Myk Start – boka

Garn: Babyull

Pinner: 2,5mm

Vekt: Jakka – 65gr     Luen – 14gr

Utrolig lettstrikka jakke. Så denne blir det flere av. Litt frustrasjon over oppskrift og regnestykket med masker ikke gikk opp. Men vi fant utav det til slutt. Både jeg og hun som har laga oppskriften :)

