Det står at det er 21grader i Haugesund idag. Begynner det å bli sommer nå,eller er det kanskje sommer det er nå? Sommeren for i år? Håper virkelig ikke det. Utrolig deilig er det med sol,varmt,ute hele dagen og spise masse is! :D

Her går det i prosjekt-fiks-krattskog-hagen. Det er myyyye å gjøre. Å vi har fått gjort en hel del mens vi venter på at huset skal bli utflyttet og klar til pussing opp. Det tar veldig tid. Men vi får bare smøre oss med tålmodighet litt til?!

Vi har funnet en del skatter mens vi har fikset opp i krattet. En hel del med bærbusker,en koselig varm solplass med rabarbarbusk og en gammel slipestein. Der blir det nok koselig i sommer.

Drivhuset er skrubba og vaska. Grusa og planta. Blir en del godsaker!
Mais,melon,salater,spinat,tomat,squash,agurk,sukkererter,chili,gulerøtter og reddiker. Har vel ikke glemt noe nå? Gleder meg. Alltid ønska meg et drivhus. Og så var det et,helt til meg!

Strikking er det også tid til. Men for det meste på kvelden. Da jeg slenger meg sliten på sofaen.
Det går mest i prematur strikking nå. Er jo bare en liten mnd til det skal leveres til sykehuset! :)

Har laget en Facebook-gruppe,en kjempe god del medlemmer. Så håper jeg får samla inn en del!Er du rundt haugalands-distriktet og vil være med å bidra med prematur-strikk til Haugesund sjukehus. Gå inn på siden og bli med! Dette prosjektet er laget av Strikkverden. Du kan lese mer om det Her.

Eneste som er litt kjedelig med vår og fint vær,er pollen! Mange år siden jeg hadde reaksjon på pollen-allergien min sist. Men i år blomstra den skikkelig opp. Nå har jeg vært tett i over 2 mnd. Skikkelig tett. Blitt avhening av Otrivin og hele pakka. Nå er det på avvenning,og håper det går fint :)