En ting har jeg vertfall funnet ut,de siste dagene. Jeg skal aldri aldri,så godt som det kan gjøres,skrape tapet av veggene mere i mitt liv. Pjuh. For en jobb. Det sitter bom fast. Har prøvd steamer/damp-verktøy sak. Og det hjalp litt..

Så fikk vi et kjempe bra tips. Dynke hele veggen i kokvarmt vann,la det stå en stund og trekke inn. Så «skrell» av. Virka kjempe godt. Men var eg god jobb uansett. Og ingen jobb for meg kjente jeg  ;)

Så dette er hva jeg har bedrevet tiden min til i det siste. Pluss maling av vegger og tak :)

Men det blir kjempe bra til slutt. Og jeg gleder meg til alt er ferdig. Det skal bli så super herlig!!

Ikveld skal jeg bare slenge bena på bordet. Sette på en film og strikke litt. Er hjemme fra jobb idag. Slapp og ikke i form. Å så har jeg sendt om sambo til å jobbe i huset. Det skal bli herlig å slappe av en kveld. Har vært oppe å jobba på jobb og i huset hver dag nå. Dag og kveld.