Det er travelt. Opp-pussing,trassig 3åring,jobb og husarbeid. Åsså litt strikking. Men det har blitt veldig nedprioritet den siste tiden. Fikk laga meg noen prematur klær. Og etter det har det jammen meg ikke blitt særlig.

Jeg drar frem et teppe jeg strikker av restegarnet mitt i ny og ne.  Kjempe greit å ha et sånn prosjekt liggende. Det blir Pickles sitt På veg helseteppe. Genialt teppe og bruke alle restegarnet på :)

På tirsdag i denne uka var vi på besøk på Haugesund Sykehus og leverte en stor ikea sekk med strikkerier til Nyfødt Intensiv Avdelingen.

Den var helt stapp full av tepper,sokker,luer og votter. Og noen jakker. Det ble godt over 200 ting.

Kan tro avdelingen ble glad. De viste ikke hvordan de skulle få takke oss nok. Og det varmer utrolig mye å se at de setter så stor pris på det. Alt skulle ligge åpent på et bordt et par dager så alle kunne får nyte synet og ta på all ullet. Og de gleda seg stort til å kle de små knøttene i alt dette fine. Før hadde de bare hatt noe utvaska trøyer som de tok på. Og de var nesten flaue når de skulle kle seg. Nå kunne de kose seg.

For en herlig følelse og gi noe til de som trenger det. Er utrolig glad og stolt over alle som har vært med å bidra til dette altså. Er helt fantastisk. Hadde aldri tenkt at det skulle bli så mye utav det den dagen jeg valgte å strikke prematurt av alle restene mine.

Gruppa jeg laget på facebook har blitt nevnt i foreldre og barn. Og jeg stilt opp til Haugesund Avis så de kunne skrive en artikkel om det.

Men jeg hadde jo ikke klart dette uten alle de fantastiske damene som har vært med å bidra. De er bare knall gode.

Vi forsetter med gjevnlige innleveringer til sykehuset. Neste gang blir rundt 1 desember. Vil du være med kan du legge igjen en kommentar her,bli med i gruppa på Facebook Amandaprosjektet – Haugesund. Eller sende meg en mail på margrethevaage@gmail.com