Jeg har hatt to nøster med Lambada garn – fra Tedman&Kvist liggende i skapet i lang tid. Lurte veldig på hva jeg skulle lage av det,så slo det meg at mamma ikke hadde fått bursdagspresang enda.

De har vært på ferie her nede i 2 uker. Og vi planla et lite bursdagsselskap. Passa midt i blinken. Men,jeg hadde ikke fått begynt med dette sjalet. Og hvordan skulle jeg få laget det når jeg var med henne hele tiden?
Jeg satte egentlig bare igang. Strikka når hun var her,og tenkte at om hun syns det var fint og kommenterte det,så hadde jeg vertfall truffet.

Hun bestillte et slikt sjal av meg til jul ;)

Så hun ble veldig fornøyd når hun åpna pakken med ferdigstrikka sjal og barnehagebilde av lille knert ;)

Oppskrif: La opp 3 masker og øka på annenhver pinne til jeg hadde brukt opp nøstet. Felte av.

Garn: Lambada fra Tedman&Kvist

Pinne: 6mm

Vekt: ca 100g.

Deilig og mykt. Bra at jeg har en nøste igjen. For kanskje det dukker opp et til meg selv også?! Var litt smårart å strikke med. Men det gikk. Til og med mitt første sjal. Ikke værst! ;)

Sjalet får være med i Pinnekroken`s Utfordring,som er sjal denne mnd. Passa fint.