Elendig å skrive for tiden. Men siden ferien var slutt har det vært full rulle med jobb,barnehagen og opp-pussing. Åsså må jeg  jo skylde litt på at min mini-pc har ligget død i skapet siden den hadde et kaffe-uhell. Eller,jeg og knerten hadde et kaffe-uhell oppå den. Så tastaturet streika. Og da kommer vi ikke så langt.

Har jo en til pc da. Men er noe med sin egen,med egne bilder og programmer på. Men nå har jeg rigga meg skikkelig til her på spisebordet. Med miniPc og plugga inn både tastatur og mus til den. Lurt lurt. Så får vi bare se om vi finner en plass der de selger bare tastatur til min mini.

Siden sist ja. Eller litt tilbake før det igjen. Har bare liksom ikke rukket og skrive om det. Jeg var vertfall med i Give Away`en til C love K , som er ei vennine av meg som er kjempe flink å sy barneklær. Å jeg VANT! :D Fikk velge mellom et par ting og jeg valgte en soldrakt til knerten med noe kjøretøy på,som absolutt er favoritt. Fikk denne kule i posten. Knerten ble overlykkelig. Og vi har faktisk fått brukt den et par ganger i sommer :)

Jeg har fått enda mer fint i postkassen min denne sommeren.
G-Anette har lagt seg en liten luefabrikk på nett. Så der måtte jeg inn og snoke litt. Og et par tre ting ble med i handlekurven. Har ikke tatt bilde av dette. Men trykk på linken så kommer du inn på siden hennes med mye fint. Jeg bestilla meg vertfall strikkepose,maskemarkører og knapper. Alt med uglemotiv på. Og det tok bare to-tre dager,så var det i postkassen. Posen og markørene blir flittig brukt :)

Blitt litt strikking i sommer også. Jeg samla alle i et bilde jeg. Så kommer det litt info under :)

*Strikket to shortser. En til lilleknert,og en hello kitty shorts til vennina hans :) Shortsen står det litt om Her. Hello Kitty shortsen la jeg vel opp 8 masker mer,og strikka litt lengre oppe og nede med bena. Og sydde kitty fjeset bak på rompa etterpå. :)

* 3 Olivia Kercief ble det også. Til 3 små prinsesser som fylte år. Det står litt mer om der Her. Det rosa er strikket litt mindre. 15 omg istedenfor 18.

* Mamma hadde bursdag i begynnelsen av juni. Hun var her og besøkte oss i begynneslsen av juli. Da var det påtide å gi en liten gave til henne. Så hun fikk et hjemmestrikket sjal så hun ble veldig fornøyd med. Mer Her.

* Babysett til ei bekjent på bestilling. Babysokker med blonder og djevellue fra Myk Start boka.

Så,dett var dett. Ble jammen meg tid innimellom opp-pussingen. Som vi forresten er straks ferdig med. Venter bare på rørlegger og elektriker. Så er det klart for siste finish og  innflytting. Jeg GLEDER meg! :D