Mine løfter om mye mer skriving og mer spennende blogg etter nyttår gikk ganske kjapt i vasken.

Tiden fyker avgårde. Jeg har tenkt på det masse,men har ikke blitt noe gjort. Det går som oftest mest tid i jobb,familie og husarbeid/opp-pussing. Når kvelden kommer så er det bare godt å sette seg i god sofaen med strikketøyet.

For strikk er det alltid tid til.

Bare en liten oppdatering for de som vil henge med:

Ca en gang i mai 2011 overtok vi et hus som eiges av svigerforeldrene mine. Det var igang med opp-pussing med en gang.

Etter mange mnd og mange liter med maling ble vi klar til å flytte inn i september 2011. Sofaen og senga var på plass,og første natt i huset var 2 september.

Men vi er jo enda ikke ferdig ;) Man blir aldri ferdig med opp-pussing har jeg forstått. Det ligger enda litt litt lister her og der,en malingsflekk trengs og det er et gulv som ikke er lagt. Men jeg håper og tror at vertfall alt er ferdig til sommeren. Med en hage som er også ca ferdig,fint vær og grilling på ny terrasse.

Ute er det mye jobb også. Trær skal kappes,bark skal legges,hus skal males og tak skal fikses. Men det blir jo så fint. Til slutt ;)

Jeg fikk meg også ny jobb 11 november 2011. Endelig ferdig med Rema 1000 uniformen og fikk for meg den kjekkeste jobben jeg kunne hatt. Søstrene Grene starta en butikk i byen min,og jeg var veldig heldig og fikk jobb. Jeg elsker den butikken der. Så jeg gleder meg til hver dag jeg skal på jobb.

Dette var en liten oppdatering dere. Nå håper jeg at jeg får skrivingen over mer og blir her inne en del.

Deler dette herlige vårbilde av mitt hjerte. Var og kosa oss på båttur i påsken. Noen dager sol og herlig vær med sjøen. Og da fant vi det sikreste vårtegnet av alle ;)