For ca to uker siden skjedde dette:

image

Litt for lite grått garn til morogenseren.
Var hos garnbutikken 3dager etter,men i løpet av de tre dagene begynte jeg jo på en nytt prosjekt ;)

Ei skulle ha baby i mai,og jeg måtte jo lage noe..
Den ble ferdig ganske kjapt,strikka den før. Men det som jeg hadde notert meg fra sist gang,glemte jeg denne gangen. Og dermed måtte jeg rekke opp et heeeelt ferdig prosjekt.. Untatt armene..

Et lite lazy daisy sett fra Pickles.

image

Jeg har merka meg at jeg strikker nok litt stramt(?!) i forhold til oppskriften.
Første jakka ble mini mini og passa nok best til en dukke eller prematur.
Frem med større pinner,men den ble så stor som den måtte til en helt fersk baby.
Og dette skal egentlig være en str på 3-6mnd.
Flere som har merka at pickles er litt smale/små i str?

Det samme er egentlig med morro-settet som ble ferdig i går.
Buksa er jo ribb,så den er grei..
Genseren er ikke sånn super vid som jeg er vandt med andre strikkegenserer er. Noe som jeg egentlig liker godt akkurat på gensere da… At de er litt smale altså..
Men armene også,veldig smale…
Kan jo være strikkingen min også dette altså ;)

Men her er det. Helt rykende fersk ferdig.
Skal bli vaskes og legges i boksen for vinterklær ;)

image

Må bare si at den blå fargen på bilde egentlig er en mørk blålilla farge. Kommer ikke helt frem på dette bilde ser jeg…

Tiden løper fra meg. Skal straks avgårde på den kjekke jobben min ;)